Badar skumbad nu:). Jag fattar inte vrf bi...

dsc00219 (MMS)

Badar skumbad nu:). Jag fattar inte vrf bilden kommer åt fel håll när man mobilbloggar? Men men skulle iaf skriva att jag tar ett bad nu innan solsidan börjar och ville tipsa er om hårinpackningen som jag använder:) den heter sachajuan och första gången jag köpte den köpte jag den hos frissan för 350 men sen hittade jag exakt samma på åhléns för bara 125! Nu ska jag sitta med hårinpackningen och njuta ett tag innan jag går upp för att ta på mej myskläder och titta på solsidan och äta blåbärsplättar med dom bästa<3 pusspuss skriver imorrn igen sötizar<3


Kommentarer
Postat av: Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

Vad mysigt att bada skumbad! :D

2011-01-31 @ 08:17:22
URL: http://adara.blogg.se/
Postat av: Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

Vilken härlig blogg du har förresten! =)

2011-01-31 @ 08:17:42
URL: http://adaras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0