Läxförhör

Sitter just nu på svenskan och har ett gammalt vanligt jävla läxförhör. Men jag kom på en kul grej som min lärare sa igår. När vi pratade om skönhetsideal, läs lite längre ner på sidan, så visade hon massa bilder på en skola i kina som hon besökt. Det var en modekläd skola (visades eftersom jag går på ett sånt gymnasium) som hon hade vart på. Där gick man mellan 6 på morgonen 9 på kvällen i 4 år. Det var en internatskola så man fick inte gå ut heller för de hade galler på fönstrena. Ja men iaf så sa hon att '' I kina där har dom fan skolor för precis allting, när jag var där visade de oss en högskola för att koka te, gissa hur länge man gick där? Jo 5 fucking år!! 14 timmar per dag, 7 gånger i veckan i FEM FUCKING ÅR!!!''
Hahaha gillar min lärare, vilken vuxen skulle säga så liksom? Aja nu måste jag fortsätta med typ provet eller vad det nu e så skriver senare pöööss :)



Bjuder på en ashet bild på mej när jag pallar äpplen från linas grannar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0