Morgoncitat :)

Vakna för ett tag sen och ska snart börja sminka mig och platta håret innan jag ska gå iväg till skolan. Men först måste jag bjuda på ett citat som jag hittade på en kompis fbsida: ''Att kriga för att det ska bli fred är som att knulla för att bli oskuld''
Tyckte att det var så grymt klockrent! Det är så sant liksom, hur kan folk säga att vi krigar mot terrorism och för fred, när de dödar massamassa oskyldiga människor. Jag är intresserad av politik och kan i princip skriva hur långt som helst om det men nu måste jag skynda mig så att jag inte kommer försent. Men det kommer nog ett litet blogginlägg frammåt lunch har jag en känsla av :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0