Mot affärerna!

Eftersom jag har sån lååååång rast tänkte jag att jag lika gärna kan gå å köpa lite grejer som jag behöver nu på en gång :)

Det första jag måste köpa är nya påslakan, jag vet skiittråkig grej att köpa men jag behöver det eftersom jag hade sönder det jag hade i lördags (fråga inte hur :s!) Vill ha typ vanligt svart överkast oxå, har ju typ en miljon färgglada kuddar så svart blir bäst :)

Funderar på den här från åhlens. Pris 299 :-






Sen ska jag köpa babyliss icurl. Ni vet den som stod på min önskelista innan jul och jag fick presentkort på åhlens för att kunna köpa den så nu springer jag dit! :)
See you later



                                         


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0