Pallar inte mer!

Jag orkar fan inte längre, lämna mej ifred nån gång! Kan jag nån gång få bestämma över mitt eget liv uutan att du ska lägga dej i? Vill bara flytta nånstanns jävligt långt bort skiter i var, skulle hellre bo i ett sönderbombat afganistan eller nåt hellre än hemma hos dej. Tack gud för att jag bara behöver vara hos dej varannan helg men tillochmed det e fan imej för mkt!

Jag orkar inte längre, snart ger jag upp för jag orkar inte kämpa emot. Vill bara vara fri att göra mina egna val. So what om det blir helt fucked up? Det är ändå mitt val, mitt liv och MINA EGNA misstag. Jag vill inte ha ett felfritt liv men jag vill åtminstone att dom felen ska vara p.g.a mej, p.g.a av att jag gjorde fel. Man lär av sina misstag man lär inte av nån annans misstag. Så snälla låt mej göra mina egna misstag det e allt jag ber om.

Jag vill bara åka hem till pappa! Hatar alla jävla mammahelger sånna kan man va utan! Pappa å ja har mkt mindre bråk å tycker mer lika å han lägger sej inte i så jävla mkt.

Är hos mamma å börjar skolan imorrn hos pappa (skilda föräldrar i olika städer) å därför vill jag åka hem till pappa så ja slipper ta ett tåg som gå 5 på morgonen eftersom ja börjar 8. Tänkte därför ta 6 tåget härifrån så jag hinner se solsidan när ja kommer hem oxå :) men får inte åka! Utan mamma säger att jag ska åka imorrnbitti vilket jag vägrar så då ska jag åka efter solsidan. Det tåget går 5 i halv 10 å då e ja inte hemma förän halv 12. JÄVLIGT BRA TÄNKT!!!! NOOOOOOOOOOOOOOOOT!

Jag e så trött på henne, liksom det är JAG som ska åka tåg sent, JAG som ska ta mej hem från centralen lonly (min kompis åker med 6 tåget så skulle haft sällskap då) JAG som kommer lägga mig 12, JAG som ska gå upp 6, JAG som kommer va trött i skolan, JAG som kommer skita i första lektionen för ja vill sova och JAG som kommer få skäll fast det egentligen är mammas fel eftersom jag inte får åka hem -.-

Orkar inte skriva mer nu för ska ut med hunden å dunka hårdrock nu tills mobilen dör och mina ben inte längre orkar bära mej....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0