Självbiografi

Kan man skriva en självbiografi även om man inte är känd? Funderar på att göra det för känner att jag har så mycket tankar och att jag har ett stort behov av att få skriva av mig på något sätt. Vet bara inte hur jag ska få mina tankar att bli till en läslig text med ett nogorlunda sammanhang. Har som sagt väldigt mycket tankar och ibland känner jag att jag omöjligt kan vara en normal 16åring. Vilket jag ständigt får bekräftat av mina föräldrar. Orkar inte känna såhär längre. Är otrolig rädd för framtiden och får ångest varje gång jag tänker på hur det kan bli, vad jag vill göra med mitt liv och sånt. Det skrämmer mig. Självbiorgafi är nog lite fel ord, vill mer skriva om mina tankar, min vardag och sånt. Inte så alla kan läsa men samtidigt vill jag att folk ska veta. Eller jag vet inte vad jag vill det är det som är problemet. Shit vad ska jag göra? Sitter här i skolan och ska skriva en novell men jag har ingen aning om vad jag ska skriva om eller nånting, känns mer som om jag bara är här för att få närvaro så inte mitt studiebidrag dras in... Jag vet verkligen inte vad jag vill, är så grymt trött på skolan och vill bara långt härifrån, åka nånstanns helt själv till ett ställe där man inte känner någon utan bara kan få vara vem man vill. Fast jag vill vara jag. Eller vill jag? vet inte. har ingen aning. vet inte ens vem jag är längre. Känner mig riktigt vilse och instängd och seg och jag vet inte. JAG VET INTE! vill inte veta heller tror jag. det är bättre att inte veta något, leva i nuet och försöka skita i framtiden, som en hund. Ja en hund, det är va jag vill va :) Jag är inte frisk i huvet. fan.

Nej nu ska jag ta å skriva på min novell skriver mer sen om jag  pallar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0