Nyvaken och pannkakssugen :)

Oj, vad jag sov inatt, blev en rolig kväll igår med tvmys med amanda och nathalie. Först tittade vi på let's dance och sen tittade vi på the ring (gammal men fortfarande bra) :)
Nu ska jag och nathalie laga frukost och självklart blir det pannkakor denna lördags(morgon???)

Behöver faktiskt er hjälp nu kära bloggläsare! Gå med i bloggtävlingen genom att kommentera ''jag är med'' här och lägg till min blog i bloglovin för att vinna en mascara! Behövs 25 stycken för att det ska bli nån tävling sötisar :) Så skriv till era kompisar eller på er blogg att de också ska vara med!

Dessutom startar jag en ny tävling runt 3 idag så kom tillbaka och titta då! :)

 Mumma! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0