God morron :)

Var på jättebra humör nyss när jag vakna trots att det är tråkigt och grått utanför. Nästan sprang upp ur sängen och börja laga frukost och titta på meet the spartans. Sen när mamma vakna så säger hon att jag inte ska glömma bort min tandläkartid. Ååh vilken humördödare asså! Hatar hatar hatar tandläkaren. Hon är så jobbig och stoppar massa skit i munnen på mig så jag inte kan andas. Sen tar hon alltid fram löständer och visar hur man ska borsta tänderna och öppnar löständermunnen hur mycket som helst. Då ba aa jag kan inte gapa så där jävla mycket för min käkar sitter faktiskt fast tillskillnad från det där! Fan vilket dåligt humör jag vart på nu, liksom komma här och ta bort mitt sunshinehumör -.- Aja skriver mer sen om hur det gick hos den hemska tandläkartanten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0