Bloppis?

Jag vill se världen. Å det ska jag göra! Mamma och Pappa sa att om jag kan få ihop pengar så får jag gärna åka till usa å plugga ett år! Nu är det bara så att det kostar runt 60 000:- för 1 år. Men all mat och boende ingår ju då, plus skolavgiften. Dom sa att om jag får ihop hälften så betalar dom den andra hälften. Ja ba vart ska jag få tag på 30000 kronor?? Då gick dom ner lite å sa att jag kan använda mina 15000 som jag fick av farmor när ja föddes så då måste jag alltså få ihop 15000 kronor själv.
Jag började tänka hur jag skulle göra och fick en snilleblixt! Varför inte starta en bloppis? Jag har massa grejer jag inte använder längre så varför ska jag ha kvar dom?

Nu håller jag på å letar snygg bloggdesign å tänker på hur min bloppis ska se ut men inom kort kommer ja lägga upp en länk till min alldelles egna bloppis!!!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0