Måste berätta :)

Var nyss inne på en kurdisk tjejs blogg och kom på att jag kan skriva lite om religon. Jag är inte för religon, tycker att inte att någon religon är bra. Nästan alla krig på jorden handlar om just religon så tänk va fredligt det skulle vara om ingen trodde på gud/allah/mohammed och vad nu alla heter :S. Jag skulle aldrig klanka ner på någon som trodde på en gud utan jag respekterar deras åsikter så länge de respekterar mina. Jag hoppas att folk ska bry sig mindre om religon i framtiden för för mig känns det som en gammal grej som är helt onödig. Varför ska man låta en urgammal bok bestämma hur man ska leva när man själv kan göra det? Har aldrig fattat det menmen folk får göra hur dom vill så länge dom inte stör nån annan.

Nu ska jag sätta mej å äta men sen ska jag skriva lite om politik efter (ett ämne som intresserar mig jättemycket fast jag ''bara'' är 16).

Kommentarer
Postat av: Sara - Only me

sv kul att du är med snygging <3

allt bra? :)

2011-01-25 @ 16:33:43
URL: http://ssasas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0