Singing in the rain

Fick precis rast från matten så tänkte uppdatera lite :)
Jag och ida ringde runt som galningar igår till en massa olika gymnasium i liljeholmen men de flesta svarade inte ens i telefon och den som väl svarade sa att de inte hade nån plats kvar men att hon kunde ställa oss i kö. Men det var 2 framför oss i kön och hur stor är chansen att 4 stycken hoppar av i en och samma klass när det gått nästan 1 och en halv termin?
Aja det är bara och ta å peppra de andra skolorna vi prövade å ringa och hoppas på att de svarar och vill ha oss :)

I morse när jag kom till skolan så var dörren låst och tanten där inne vägrade öppna...kärring... Så jag fick stå å frysa i nästan 10 min innan det kom en lärare som öppnade (man måste ha nyckel till min skola och elevnycklarna funkar inte förrän 8 på morgonen vilket är jävligt brigth gjort eftersom vi börjar 8?!)

Oj nu börjar vi igen cio :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0