Skola är ju skitkul ?!

Hur fan kan man tycka att det är kul med skolan? Har man nåt liv då eller? Jag kan fatta att man kan tycka att det är kul att träffa kompisarna i skolan men själva skolan är juh inte kul? Det är juh inte precis fysiken man längtar efter om man vill tillbaka till skolan efter ett lov eller? Själv längtar jag aldrig tillbaka men om man gör det såå :P

Just nu så står Mona framme vid tavlan och försöker förklara nån designgrej för klassen men jag börjar tvivla på att hon fattar vad hon själv säger för hon verkar lite tveksam. Hon ändrar sig hela tiden och säger ''neej stryk det där'' Är det bara jag som tycker att lärarna ska kunna det som de gör INNAN de börjar lära oss?

Sitter brevid nån nörd som antecknar hela tiden och frågar massa saker som inte ens har med ämnet att göra, blir så jävla irriterad på smarta när man själv känner sig dum...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0