En vanlig onsdagsmorgon.....

Så vaknar ja å alarmet har inte ringt så ja trodde ja hade försovit mig. Skyndar upp ur sängen, slänger på mig kläderna, tar ett glas mjölk till frukost, borstar tänderna å springer ner till tbanan sammtidigt som ja klär på mig.

Åker till slussen för att byta till saltsjöbanan å ser att den redan står ínne så ja springer till den å precis när ja har satt mig åker den iväg. Så ja tänkte shit vilket flyt ja hann! Då börjar en irriterande jack russel skälla och den fortsätter att skälla nonstop ända tills ja går av i sickla. Då skyndar jag mig till skolan med huvudvärk och när jag kommer fram är dörren låst! De öppnar inte skolan förrän 8 och jag var här halv 8.

Då hör ja att min mobil ringer och det är alarmet..... FAAAAN jag måste börja titta på klockan när ja har "försovit" mig så ja inte skyndar i onödan. Resultatet av det här : en trött, grinig linnea med huvudvärk å nu börjar min mage göra så ont att jag håller på att dö för ja e så hungrig :(


 HUUUUUNGRIG! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0