Diesel

Nu kommer ett kort inlägg.
Ska bara berätta att jag s´lutar skolan för idag och att jag nu ska bege mej mot telefonplan för att gå ut med diesel. Är doggywalker idag. Tyvärr så flyttar han nu, har bara vart ute med honom 2 gånger i veckan i 2 månader men jag kommer sakna han iaf :) Det är ett bra tips till er som vill tjäna lite extrapengar. Jag får 50 kronor per gång och jag är ute runt 20 minuter. Ibland längre om jag inte har någon lektion efter :)
Leta på blocket efter folk som behöver hjälp med detta, själv är jag nyss fyllda 16 (15 när jag började gå ut med han) så det är inget problem för de flesta om man är under 18.
jaja shasha nu åker jag till diesel <3

Kommentarer
Postat av: Shorty&Myzan

kul att du är med i dagens blogg :D Lycka tilL!

2011-01-26 @ 11:19:44
URL: http://shortyochmyzan.blogg.se/
Postat av: Sara - Only me

Hej! nu har jag utsett dagens cutiepie, :)

kolla in om det var du som vann, om inte? ny chans igen!

2011-01-26 @ 16:46:04
URL: http://ssasas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0